dinsdag 24 maart 2015

Een nieuwe bril

Ongeveer twee weken geleden mocht ik een nieuwe bril uit gaan kiezen. Dat was hard nodig, want ik liep ondertussen al een half jaar met een bril waarvan een pootje ontbrak en waarvan de sterkte al lang niet meer matchte met de sterkte van mijn lenzen. Het was nogal een klus om een bril te kiezen die ik leuk vond. Sommige mensen hebben een echt brillengezicht, maar ik hoor daar niet bij haha. Uiteindelijk heb ik voor een montuur gekozen die heel veel leek op mijn oude bril. Lekker vertrouwd, maar dan wel met knalgele pootjes.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie illustratie! Leuk dat je een nieuwe bril hebt, klinkt geweldig met die gele pootjes! Fashion statement ;)

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tekeningen maak je! Ik moet nog steeds eigenlijk een nieuwe bril hebben haha.

    BeantwoordenVerwijderen